• Lorem
  • Ipsum
  • Dolor

Bemutatkozás

 

 

 

 

Lépten – Nyomon foglalkozások elsődlegesen olyan óvodás és iskolás csoportoknak szólnak, ahol a fő cél az érdeklődés felkeltése és a körülöttünk lévő világ felfedezéséhez szükséges képességek elsajátítása. A foglalkozások alatt a gyerekek olyan érdeklődő és nyitott emberekké válhatnak, akik készen állnak majd önállóan is befogadni azokat az életre szóló bölcs tanításokat, amiket a nálunk sokkal nagyobb tanító a TERMÉSZET nyújt majd számukra. 
Programjaink tartalmaznak túrákat, madárgyűrűzéseket, izgalmas előadásokat, felfedező játékokat, vizsgálatokat, amik akár alkalmi, akár havi rendszerességgel, vagy többnapos táborok keretében is igénybe vehetőek.

Programvezetőink bemutatkoznak

Aczél Gergely

ötletgazda, programvezető

Gyerekeknek már 2002 óta tartok rendszeresen foglalkozásokat, hol túra, hol előadás, hol pedig…

Sztraka Emese

ötletgazda, programvezető

Tanulmányaim befejeztével tanító végzettséget szereztem. Sok éves cserkész múlttal és tanítói gyakorlattal…

Gyerekeknek már 2002 óta tartok rendszeresen foglalkozásokat, hol túra, hol előadás, hol pedig tábori programok keretében. Biológia tanári végzettségemet 2004-ben szereztem meg, de addigra már több tábor levezetésében segítettem, vagy én magam szerveztem meg. A legnagyobb tapasztalatot mégis a hat éven át tartó erdei iskola programvezetői pozíciómban gyűjtöttem, ahol évente 40-50 csoportnak és közel ezer gyereknek tarthattam tantermi és terepi foglalkozásokat. Ezeket a környezeti nevelésben szerzett tapasztalataimat felhasználva igyekszem átadni a gyerekeknek a természetszeretetet és tiszteletet, az általam felépített Lépten-Nyomon foglalkozások alkalmával, bízva abban, hogy felnőttként majd tovább él és gyarapodik bennük is.

Tanulmányaim befejeztével tanító végzettséget szereztem. Sok éves cserkész múlttal és tanítói gyakorlattal vágtunk bele férjemmel a Lépten-Nyomon Környezeti Nevelő program kidolgozásába. Jelenleg a foglalkozások vezetésében nem veszek részt, mert kisbabámmal otthon vagyok, de a foglalkozások fejlesztésében, eszközigényének legyártásában aktívan közreműködöm, és a háttérből igyekszem segíteni a csapat munkáját.

Práger Anna

programvezető

Gyermekkorom óta bennem él a természet szeretete és csodálata, a mozgás vágya, valamint…

Eőry Brigitta

programvezető

Környezeti nevelő óvodapedagógusként a legnagyobb öröm számomra látni a gyerekeket, ahogy csodálattal és szeretettel viszonyulnak az élőlényekhez…

Skultéty Ágnes

programvezető

Óvodapedagógus –drámapedagógus – katolikus hitoktató végzettségemmel 2006 óta dolgozom óvódában, mint óvodapedagógus…

Gyermekkorom óta bennem él a természet szeretete és csodálata, a mozgás vágya, valamint a művészi kifejezés igénye. Ezeket életem során összekötötte az emberekkel való foglalkozás fontossága. Biológusként végeztem, elsődleges hivatásomnak mindig is a természet védelmét tekintettem, amely mellett a tanítás vágya és szeretete az évekkel egyre erősödött bennem. Ennek hatására, természetvédelmi munkám mellett, korábban modern táncot kezdtem el oktatni, lányaim szülése óta jógát tanítok, majd ezeken át vezetett az utam eredeti szakmámban is a környezeti nevelés felé. Ahogy telnek az évek és egyre többet tanítok, mindinkább az erősödik meg bennem, hogy ez az igazi hivatásom, s hálás vagyok, amiért – foglalkozásaimmal – részt vehetek a gyerekek természet iránti fogékonyságának, érzelmeinek megmozgatásában és, reményeim szerint, tiszteletének erősítésében. Nagy öröm ez a hivatás és nagy felelősség.

Környezeti nevelő óvodapedagógusként a legnagyobb öröm számomra látni a gyerekeket, ahogy csodálattal és szeretettel viszonyulnak az élőlényekhez, ahogy keresnek, kutatnak fáradhatatlanul, észreveszik a legapróbb dologban is a szépet, ahogy szívükön viselik a természet védelmét. Az óvodapedagógus munka mellett a Jane Goodall Intézet önkénteseként terepi foglalkozásokon is segítettem őket ezen az úton éveken keresztül.

Óvodapedagógus –drámapedagógus – katolikus hitoktató végzettségemmel 2006 óta dolgozom óvódában, mint óvodapedagógus. Csodálattal tölt el a gyermekek nyitottsága, őszinte kíváncsisága és tudásszomja a teremtés, a természet iránt. Nagyon fontos feladatnak tartom , hogy a gyerekek már egész kis koruktól fogva tiszteljék, szeressék, óvják, védjék  és örömüket leljék a teremtés, a természet szépségében. Ehhez szeretnék én is hozzájárulni, munkámmal segíteni őket.